Alla inlägg under mars 2014

Av nannasblogg - 31 mars 2014 22:03

....är jag fortfarande på Greys. Har annars väldigt svårt för att fastna för serier men alltså Greys är ju så bra! Två inspelade avsnitt väntade mig när jag kom hem å dom har jag gottat mig med idag. Jisses, kan både skratta högt å fälla en tår, så himla bra! Bröllopet när Jackson ställer sig upp....å såååå bra! Äntligen blev de dom två, som jag väntat :) Å nu ser de ut som att Owen oxå får till de med Yang igen, yes....

(bilden lånad från Google)

Av nannasblogg - 30 mars 2014 15:26

....en glad överraskning, hämtade ut paket å de var en present! Smått å gott som jag gillar! Tack, Carina!
Fick ett roligt födelsedagskort när jag var uppe i norr...hmmm kanske stämmer, tyvärr...men Kricko, vart är fotot taget? Har ingen aning eller snarare inget minne :)

Sen har jag fått pengar så nu ska jag ta tag i å beställa ett namnsmycke som jag tänkt köpa länge nu. Har velat fram å tillbaka vilken modell jag vill ha men så plötsligt efter ett antal timmars googlande så fanns den där, den vill jag ha!! Fotot lånat från http://www.m925.se å smycket hittar ni oxå där.

Av nannasblogg - 29 mars 2014 20:52

.... sådärja, på hemmaplan igen! Trevligt mottagande, blev bjuden på trerättersmiddag å sen favorit champagnen oxå i en nu stylad lila version. En lite försenad födelsedagsmiddag, sa kocken här hemma. Fick även ett paket fast vi var överens om att inget skulle köpas. Träningskläder låg de i, en softshel löparjacka å byxa, precis de jag behöver med tanke på mitt förra inlägg. Nya skor har jag ju sen tidigare så nu är jag redo, bara den här förkylningen släpper. 

Hemresan gick bra, trots att jag fick byta blöja på flygplanet, första gången de händer å kan säga att de var inte lätt! Fattar inte hur dom tänkt de, kanske jag tog fel toalett, att de fanns typ skötbord nånstans, såg då inget men phu de var svettigt! Är ju inga problem å flyga med två små egentligen, tycker de är mer stök med packningen på flygplatsen d v s fixa med vagn å väskor men de får jag ju alltid hjälp med så nu har jag tänkt att min nästa utmaning blir att göra ALLT själv nästa gång med båda barnen. 

Av nannasblogg - 29 mars 2014 19:39

....gått igenom all post å hittade ett erbjudande, en föreläsning med Coop medmera kortet. Trött, fet och fyrtio, å herre jösses vad jag skrattade :):) Känns som att de var direkt riktat till mig!!

Av nannasblogg - 28 mars 2014 18:56

....så himla god sushi från ett nyöppnat ställe här å så ett glas rosé till, mums!!!

Av nannasblogg - 28 mars 2014 13:32

....stan har cafe med lekhörna, de borde fler ha! Finns ju inte ens i storstan. Å gigantiska mjukglassar för endast 15kr :) så nu är humöret på topp igen.

Av nannasblogg - 28 mars 2014 12:18

...jag (eller någon annan) ska åka buss med syskonvagn i Lule. Kolla in dörren, en enkel dörr där jag PRECIS kom in när jag vinklade handtaget. Gäller även inne i stan, har stött på flera hissar av modell "extra smal", morr säger jag bara! DE kan få mig att tappa tålamodet rejält. 

Av nannasblogg - 27 mars 2014 09:56

....på 2,5 timme fixar vi utan problem, trots en del vakentid oxå med båda två....tror jag börjar få riktigt beresta barn! 

Ovido - Quiz & Flashcards