Direktlänk till inlägg 27 april 2009

Åter i stan

Av nannasblogg - 27 april 2009 21:42

Tillbaka i lägenheten idag, de va lite spännande o komma in här o se vad dom hade gjort, förväntade mig ett tjockt dammlager över hela lägenheten...men blev faktiskt förvånad över hur bra dom hade städat...

Innertaken ser iallafall vita o fräscha ut, inte så värst stor skillnad..som jag sa tidigare så behövdes de inte bytas enligt min åsikt..

Nu får jag ägna veckan åt att försöka få iordning i förråd o garderober eftersom jag bara slängde in allt innan takbytet, suck va jobbigt! Nu känns de verkligen att jag inte har något hem alls, börja lessna på att ha dubbelboende. Måste börja leta efter en hyresgäst oxå, ska försöka få lägenheten uthyrd f r o m 1 juni, kikade lite på Blocket o de va ju inte direkt svårt o hitta någon som vill hyra i andrahand..folk sätter t o m bild på sig själv i annonserna numera, är inte de lite konstigt?!

Imorn börjar vår Stegtävling med jobbet, har precis registrerat mig, nu är de bara o se till o gå minst 12 000 steg varje dag, ska såklart försöka gå mest av alla :) så jag tar på mig den direkt imorn bitti på joggingturen...

Har en kort arbetsvecka, 3 dagar, tog ledigt på Valborgsmässoafton, vi är bjudna till svärföräldrarna på majbrasa..vad har ni för planer?



 
 
Ingen bild

carina

28 april 2009 09:17

om det är stegtävling så ska du inte ha den på joggingturen utan då registerar du istället en joggingtur (längden) och så får du steg. Likaså med cykel etc som inte registerars. Bara när du går ska du ha stegräknare :-) En rutinerad stegtävlare :-)

 
Ingen bild

Margit

28 april 2009 12:14

lupasiko ne siivota jälkensä ,sinun täytyy kysyä toisilta miten ne ovat tehneet .mullahan olisi aikaa tulla siivoamaan .on kyllä kumma että voi niin jättää .

 
Ingen bild

Sandra

28 april 2009 17:33

Själv skall jag faktiskt dra ner till västkusten efter jobbet på torsdag, det blir nog kortegen på Avenyn, men vi skulle visst börja med vin och mat på Helenes balkong, mitt i stan. Känns riktigt lyxigt! :)

 
Ingen bild

Nanna

28 april 2009 19:53

Sandra, va kul me Göteborg!! Finns ju många goa grabbar där :)
Carina, jodå, man ska visst registrera joggingtur på samma sätt som promenader, de är cykel o simning som inte registreras på vanligt sätt, vi har kollat me själva "chefen" för Steg tävlingen :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards