Direktlänk till inlägg 20 december 2014

God Jul & Gott Nytt År....

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39

....ha en riktigt avkopplande jul.

Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här för att mamsen ska hålla sig uppdatera vad vi gör :) för mycke begärt att en 70 + har Instagram konto :) men de blir ett lösenord här för å se inlägg i fortsättningen.

Ha de gott så ses å hörs vi på Instagram!!

 
 
Ingen bild

pia

20 december 2014 21:49

70+ jag kan inte heller instagram hihi
så jag fortsätter titta här med mamsen....
God Jul!! nu är det längesen vi firat ihop....
snart dags igen tycker jag

nannasblogg

21 december 2014 06:44

Men du får lära dig för här kommer de inte finnas mycke å läsa :) ja, nästa år kommer vi upp!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Av nannasblogg - 13 december 2014 06:31


....en fullspäckad dag igår med kalas, luciatåg å middag. Ella hade ju tidigare bestämt att hon skulle vara tomte å Emil Lucia. Emil blev en tärna ändå eftersom jag misstänker att kronan hade åkt i backen. Men herre jösses så söta dom var!!! Emil sat...

Ovido - Quiz & Flashcards