Alla inlägg under februari 2014

Av nannasblogg - 28 februari 2014 17:27

...kom på posten idag från Formeli.se...sååååå fina!

Av nannasblogg - 26 februari 2014 12:02

....när Ella är på dagis....nej, de är jag verkligen inte. Dagar då jag inte är iväg med Emil på "byn" å gör allt möjligt som handlar, går på Öppna förskolan osv.....d v s när jag "bara" är hemma då blir de alltid de samma vanliga med tvätt å städ men förutom de så tar jag mig nästan alltid tid till att fixa med foton en timme eller så länge lillprinsen tillåter de. Nu har jag pågång en fotobok från 6 månader till 1 år och så Ellas scrapbok som aldrig blir färdig å sen förstås Första boken om mig. Idag körde jag en 7 månaders fotosession med systemkameran å sen lärde jag mig enkel redigering i Mac. 


 

Av nannasblogg - 25 februari 2014 06:19

....väldigt bra inslag i söndagens Nyhetsmorgon, känner så väl igen de föräldrarna berättar!

http://www.tv4.se/nyhetsmorgon/klipp/deras-son-caspian-föddes-med-hjärtfel-2557502

Av nannasblogg - 24 februari 2014 11:11

....lek i sandlådan för första gången i år.

Av nannasblogg - 23 februari 2014 12:41

....vår glada, fina Emil!



Å precis som de i appen står så har han nu börjat flytta sig på mage, bakåt, sidled, runt...sitter även en kortare stund utan stöd. De står 8 månader men appen menar att bebisen är inne i månad 8. Även detta med sömn känner jag igen. Han sover ca 5 timmar i sträck på natten sen är de si å så fram till morgonen så får hoppas att även de andra som står där stämmer nämligen att ju äldre barnet blir destå längre blir sovpassen för mamma här börjar vara liiiiite seg i huvet nu. Men man glömmer så fort nätterna när han i övrigt är såhär som bilden visar d v s en väldigt nöjd, glad å gosig bebis!

Av nannasblogg - 22 februari 2014 11:18

....modiga tjejen gick fram å tog en glittertatuering direkt.

Ovido - Quiz & Flashcards