Direktlänk till inlägg 28 april 2014

Vagnen funkar fint...

Av nannasblogg - 28 april 2014 14:47

....båda gillar å sitta i den. Behöver bara "pimpas" lite med bl a färg på solkblekta delar, sittdynor osv....

 
 
Ingen bild

malin

29 april 2014 13:03

måste bara fråga om inte din den här vagnen känns som den välter lätt om man har mer tyngd i sitsen under?

nannasblogg

29 april 2014 14:30

Ja, precis, barnet som sitter fram får inte kliva av först för då tippar den!

 
Ingen bild

Malin

29 april 2014 18:11

Lite konstigt, men man är ju medveten om det så det har inte varit någe problem för oss.
Är lite osäker på om jag ska sälja vår eller inte... Jag har ju redan några vagnar i min ägo. Men alla är ju olika :)

nannasblogg

29 april 2014 19:25

Han som sålde den sa de att man ska veta att de är tydligen så dom fungerar, tyckte de fanns nått klistermärke som varnade för de nånstans på vagnen. Nä, de går inte å få en vagn som har allt :) men jag som rör mig typ överallt med båda nästan jämnt samtidigt så är de smidigare med den här, men som sagt, helt perfekt är den ju inte.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards