Direktlänk till inlägg 26 februari 2014

Aldrig sysslolös….

Av nannasblogg - 26 februari 2014 12:02

....när Ella är på dagis....nej, de är jag verkligen inte. Dagar då jag inte är iväg med Emil på "byn" å gör allt möjligt som handlar, går på Öppna förskolan osv.....d v s när jag "bara" är hemma då blir de alltid de samma vanliga med tvätt å städ men förutom de så tar jag mig nästan alltid tid till att fixa med foton en timme eller så länge lillprinsen tillåter de. Nu har jag pågång en fotobok från 6 månader till 1 år och så Ellas scrapbok som aldrig blir färdig å sen förstås Första boken om mig. Idag körde jag en 7 månaders fotosession med systemkameran å sen lärde jag mig enkel redigering i Mac. 


 

 
 
Ingen bild

malla

26 februari 2014 12:34

Jättefint kort! Vad var det för kamera du fick?

nannasblogg

26 februari 2014 14:42

Canon EOS 600D, står de på kameran, vad som nu menas me de :)

 
Ingen bild

Mari

26 februari 2014 19:15

Så fint!!!

nannasblogg

27 februari 2014 05:54

Tack, fick till några fina, av en hel massa kort så får man vara glad å få till en eller två bra. En fotosession går ju väldigt snabbt :) han ligger ju inte direkt still på sängen.

 
Ingen bild

Sara

27 februari 2014 20:49

Oj vad tiden går, redan 7 mån. Vad duktig du är på att ta fina bilder. Kram Sara

nannasblogg

28 februari 2014 07:37

Ja, de är helt galet så fort de går nu med andra barnet. Kul att du fortfarande tittar in här, Sara. Såg inte dig på jobbet när jag var förbi där en kort sväng, men visst är du kvar? Inte länge kvar nu. Snart dags för jobb så vi ses till hösten :) fast jag kommer säkert förbi fler gånger innan jobbstart.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards