Direktlänk till inlägg 27 april 2014

Söndag...

Av nannasblogg - 27 april 2014 13:57

....å temperaturen visar +20 grader! Dansgenrepet gick väldans bra, bara jag som får skärpa mig så jag inte börjar böla för de är ju så himla gulligt när hon skuttar runt. Vi tog en sväng på loppisen efteråt, dagens fynd var en "käpphäst" för en tjuga å sen lite kläder.

 
 
Ingen bild

Mari

27 april 2014 14:37

Tack för dag! Vi var inte smarta nog å gå innan ridningen började.... Har nu bestämd att det får bli ridskola från i sommar, Johan känner någon i evlinge han ska prata med. Intresserade ni med? Kan ju bli en grej för Johan, Clas å tjejerna;-)

nannasblogg

27 april 2014 21:38

Nja, Claes är ju jätteallergisk så han får du nog inte till ett stall. Har hört att evlinge ska ha nå sånt, är intresserad å gå själv så han får gärna fråga om de finns vuxenridning. För Ellas del räcker de med gymnastiken i höst. Vill inte boka upp några såna aktiviteter i sommar förrän operationen är gjord och att alla efterkontroller är gjorda så vi ser om de har lyckats.

 
Ingen bild

malla

27 april 2014 18:35

Så sjukt härligt väder!

nannasblogg

27 april 2014 21:32

Känns som att de nog vänder snart så pass på å njut!

 
Ingen bild

pia

28 april 2014 14:05

kul med loppisen! hoppas jag också får gå dit i sommar!!

du får nog fullt upp ändå till hösten när du ska börja jobba, räcker med en aktivitet, tror jag i alla fall.
du ska ju hinna själv också träna, hihihi eller hur?!

nannasblogg

28 april 2014 15:18

Söndagen den 27:e juli är bokad för loppis :) håller på å planerar hela veckan då ni kommer, har ju så lite å göra :) De är klart, måste hinna träna!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards