Direktlänk till inlägg 9 maj 2012

Hemmadag...

Av nannasblogg - 9 maj 2012 10:38

...efter flera dagars aktiviteter så tar vi de lugnt idag...passar på att bl a tvätta å hör å häpna laga storkok, jo ni läste rätt...fr o m i måndags har jag nämligen bestämt mig för att köra ganska strikt med "icke-kolhydrater", kanske inte helt LCHF men iallafall minimalt med kolhydrater..testar en månad å ser vad resultatet blir, kommer nog inte å kombinera med träning så de får bli bara enbart kosten. Idag är de dag 3 så jag väntar på värsta sockerabstinensen, än så länge inget. När jag tvättar så har jag självklart sällskap....

 

...oj, vad intressant en tvättmaskin är när den snurrar!


Som ni säkert läst här typ tusen gånger så går vi så mycke vi bara kan på babysång/rytmik å jag tänkte visa några bilder på ett ställe där vi går...snacka om skärgårdsidyll! I de gula huset sjunger vi å vattnet är typ ca.50 meter nedanför....

   

....såhär såg de ut igår, innan sången...bäst å ta sig en tupplur för de tar på krafterna å sjunga...

  ...skön stil :)


 
 
Malla

Malla

10 maj 2012 11:36

Gud vad fint med vattnet!! verkligen en idyll, så skulle man bo!!
och håller med - skön stil!! :)

http://mallalitos.bloggagratis.se

 
Ingen bild

pia

10 maj 2012 22:09

härliga bilder!! bor vi i samma land?! här är det isvindar, regn o rusk....
skön sov stil hon hade i vagnen, minns faktiskt att Sofia brukade oxå ligga sådär.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards