Direktlänk till inlägg 29 mars 2014

Middag å träningskläder....

Av nannasblogg - 29 mars 2014 20:52

.... sådärja, på hemmaplan igen! Trevligt mottagande, blev bjuden på trerättersmiddag å sen favorit champagnen oxå i en nu stylad lila version. En lite försenad födelsedagsmiddag, sa kocken här hemma. Fick även ett paket fast vi var överens om att inget skulle köpas. Träningskläder låg de i, en softshel löparjacka å byxa, precis de jag behöver med tanke på mitt förra inlägg. Nya skor har jag ju sen tidigare så nu är jag redo, bara den här förkylningen släpper. 

Hemresan gick bra, trots att jag fick byta blöja på flygplanet, första gången de händer å kan säga att de var inte lätt! Fattar inte hur dom tänkt de, kanske jag tog fel toalett, att de fanns typ skötbord nånstans, såg då inget men phu de var svettigt! Är ju inga problem å flyga med två små egentligen, tycker de är mer stök med packningen på flygplatsen d v s fixa med vagn å väskor men de får jag ju alltid hjälp med så nu har jag tänkt att min nästa utmaning blir att göra ALLT själv nästa gång med båda barnen. 

 
 
Ingen bild

pia

29 mars 2014 22:56

NICE!!
Så ska det se ut!!! + några "barnfria" nätter på det...

nannasblogg

30 mars 2014 06:34

Ja, de vore ju en ännu bättre present så jag orkar springa överhuvudtaget :)

 
Ingen bild

Erika

30 mars 2014 09:32

Grattis i efterskott!

nannasblogg

30 mars 2014 12:41

Tack, tack!

 
Ingen bild

malla

30 mars 2014 09:47

Såg ju väldans gott ut!!

nannasblogg

30 mars 2014 12:42

Jodå de va gott, ännu godare när man själv slipper stå å laga, är ju inte alls så bortskämd som du med en karl hemma som lagar mat. Här händer de max två gånger per år.

 
Ingen bild

malla

30 mars 2014 21:25

Jo kan förstå att det är skönt att slippa om man måste laga varenda dag huu, skittrist verkligen!

nannasblogg

31 mars 2014 07:34

Nu är de ju så himla bra att ingen av oss här hemma är nå kräsna när de kommer till mat, de blir väldigt mycke halvfabrikat å storkok d v s samma mat flera dagar.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards