Direktlänk till inlägg 10 maj 2009

Fullt upp!

Av nannasblogg - 10 maj 2009 17:55

Inga inlägg alls här dom senaste dagarna, har haft fullt upp sen i torsdags...

Föreställningen med Claes Hallberg var precis som jag minns han me andra ord riktigt bra!! Va nog första gången jag såg nått på Vasateatern, man är tydligen inte speciellt kulturell av sig...före teatern tog vi ett glas vin o lite mat på de nya Clarion hotellet i stan http://www.clarionsign.se/ 

attans så fräscht de va! På toaletten hade dom svart toapapper, de va ju hur snyggt som helst, undras var man får tag i sånt? De vill jag oxå ha sen när vi får nytt badrum...

I fredags kväll träffade jag gamla jobbgänget från Spånga/Tensta, de blev vin o lite mat igen :) på Bishops Arms i Sumpan..riktigt trevligt...nu planerar vi o ta en kryssning här inom kort, de va inte igår de....

I lördags hade jag bokat in några som skulle komma o kolla på lägenheten, tänkte inte på att ställa klockan på alarm i fredags natt när jag kom hem, vaknar ju alltid så tidigt...gissa om jag flög upp när jag såg att klockan visade 11:30! Vet ni att jag minns inte ens när jag sov så länge sist..tydligen är man visst lite sliten av alla promenader + joggingturer :)

De är ett yngre par som är intresserad av lägenheten, kommer nog att ta dom för jag kan inte vänta så länge till, måste få in allt till Sthlm:s hem snarast...sen har jag vart här ute i stugan sen igår eftermiddag, grillade igår som vanligt, idag har jag vart en sväng till Nacka Forum o strosat i affärer..

Simon & Thomas va där o uppträdde o gav inredningstips, tog i smyg en bild som jag lägger ut sen här..de känns lite fjortisaktigt o ta upp mobilen o knäppa kort överallt, men vad gör man inte för sin blogg :)


 
 
Ingen bild

Sandra

11 maj 2009 06:18

Hihi, lade du också märke till toapapret. Det som är lite "konstigt" är att dom skall vara miljövänliga. Min undran är hur man kan få tag på ett färgat toapapper och vara miljövänlig??? Jaja, en liten tanke bara!

 
Ingen bild

Malla

11 maj 2009 09:27

69:-/rulle shit :-) dyrt! men den nedersta länken e ju billigare! :-) men coolt!

http://www.roligaprylar.se/svart-toalettpapper.html

http://www.renovaonline.net/black/

 
Ingen bild

carina

11 maj 2009 12:01

lagerhaus har haft svart toalettpapper. Vet inte om dom har det längre

 
Ingen bild

Nanna

11 maj 2009 15:02

Tack för alla förslag :) nåja, de låter som att de blir svart toapapper endast vid fester odylikt hemma hos oss :) men håller me, så coolt...

 
Ingen bild

Erika

11 maj 2009 16:52

Min svärmor hade hittat parfymerat toapapper någonstans =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards