Alla inlägg under mars 2014

Av nannasblogg - 2 mars 2014 17:11

.....kan inte riktigt hålla sig ifrån storasyster som just nu är stora idolen.

Av nannasblogg - 2 mars 2014 10:03

....- 5 kg efter 8 veckor för visst sägs de att 5 kg är en storlek? De känns som de iallafall... ja, nu ser de tyvärr ut som att jag står still igen...har inte hänt nått på ett tag. Är iallafall i mål med första delmålet så dags med nästa 5 kg med start imorn. Vill inte att de ska ta ytterligare 8 veckor så jag får helt enkelt lägga på en högre växel d v s komma igång med den där träningen som jag bara velar med fram å tillbaka. Frågan är bara NÄR ska jag springa? Upptäckte att de är inte så lätt å komma iväg, om jag inte springer med vagnen förstås men de får bli så om jag inte hittar en annan lösning. Har sett en annan tjej här ute som springer med en syskonvagn så visst går de, finns inga ursäkter :) Måste även erkänna att de har gått sisådär med fastedagarna senaste veckan, har kört en annan variant d v s varje-dag-lägre-kalorier men de verkar inte ge lika bra resultat. Sen börjar både Misosoppan å lågkalorinudlarna växa i mun så jag måste hitta nya bra alternativ, tips någon?

Av nannasblogg - 1 mars 2014 21:10

....en riktig slapparlördag med bara en kort promenad, fixat några nya appar till Ella. Allt med fiskar å hajar är populärt just nu! Sen har Emil tagit sig för första gången från vardagsrummet in till Ellas rum, skjuter sig baklänges, såg såhär glad ut när han försvann in i rummet :)

Ovido - Quiz & Flashcards