Alla inlägg under mars 2013

Av nannasblogg - 6 mars 2013 06:37

http://m.expressen.se/nyheter/har-ar-fik...barn/?partner=www<br />


Vad tycker ni? För min del är de helt ok! Är ju bara å välja ett annat café, vore värre om de var typ i nån liten håla där de bara fanns ett fik :)

Av nannasblogg - 5 mars 2013 06:32

....sittandes framför datorn, youtube, teletubbies å min mössa.

Av nannasblogg - 4 mars 2013 10:13

...eller har pågått i flera dagar, phu! Jösses så mycke kläder vi fått, säger fått eftersom de är typ bara några plagg som vi köpt själv. Nämligen dragit fram alla bebiskläder från vinden å gjort en genomgång vad som kan sparas vidare till "lillebror", allt urtvättat å fläckigt ska bort sen resten tänkte jag försöka sälja i en ny secondhand affär som öppnat här. De blev faktiskt hela två mindre lådor till "lillebror", syrran: lovar att han slipper rosa pyjamas :) säg till om de är nått du vill ha tillbaka, de flesta kläderna är ju från dig.

Av nannasblogg - 3 mars 2013 20:33

....de blev syrrans goda tacopaj sen ett nytt recept som jag hittade i coop medmera tidningen....en chokladkaka variant med nötkola på, de skulle vara som kladdkaka med en kola smet som man rörde ner en massa salta jordnötter i...mastig blev den, alldeles för tjock för min smak, hade nog en för liten form för kladdig inuti var den då inte. Nåja, är iallafall nöjd med att jag lyckats svänga ihop en middag :) fast jag glömde vinet, trodde vi säkert hade en flaska rött liggandes hemma, men inte de...roligt att Ellas kompis Emilia bor så nära så de är som enkelt å ses över en bit mat då å då!

Tänk att de redan börjar ljusna nu vid 6 på morgonen, man är ju jämnt uppe före tuppen så de märks verkligen skillnad nu...kändes ett tag som att våren aldrig skulle komma men nu har man fått lite hopp iallafall.

Av nannasblogg - 2 mars 2013 17:11

...har ni provat pizza kit? Superenkelt å gott! Degen är färdig å rullas ut från ett rör å sen finns de en burk tomatsås med, egen fyllning får man lägga på förstås.

Av nannasblogg - 1 mars 2013 14:58

...spontan besök på deras babyrytmik...o jösses, tror vi hamnade lite fel, visade sig just att den gruppen var för dom som inte börjat gå fast de stod upp till 18 månader på nätet...nåja, Ella gjorde allt annat än satt still kan jag säga :) börjar nog bli så att vi får lämna sångsamlingarna bakom oss...

Ovido - Quiz & Flashcards