Alla inlägg under mars 2013

Av nannasblogg - 11 mars 2013 15:28

.....mums med grädde å sylt! Men de gick inte hem hos vår lillgumsa, tyvärr, hade hoppats få lägga till ännu en maträtt i menyn...inte så lätt å hitta på variation av både lunch å middag. Annars så har vi haft en lugn start på veckan, en hemmadag...utomhus ett par timmar å annars bara plockat å städat som vanligt men inget som syns ändå.

Av nannasblogg - 11 mars 2013 06:29

...alltså dom är bara för roliga å läsa, nästan så att man känner igen lite drag här å där :)

Av nannasblogg - 10 mars 2013 13:10

...upptäckte de finstilta under rubriken Vi föräldrar, nämligen som ni ser så står de " för oss som inte nöjer oss med Google-svar" kände mig lite träffad...jag är en sån som googlar de mesta jag funderar på å nöjer mig så gott som alltid med svaren jag får :)

Av nannasblogg - 10 mars 2013 12:22

...fortsätter även idag med att chocka mitt bleka ansikte med ännu mer sol...denna gång i ett hörn på altanen...men dom iskalla vindarna gillas inte!

Av nannasblogg - 9 mars 2013 17:57

...har blivit en stol...pottan står bredvid men hon sitter hellre på trumman...hmm

Av nannasblogg - 8 mars 2013 06:40

....av Ella 16 månader 8/3....

Av nannasblogg - 6 mars 2013 12:05

....eller sånär på, precis gått in i vecka 20, bjussar på första magbilden. Känner mig stor, i jämförelsevis med förra gången så hade jag nog samma mage i typ vecka 25 minst men så är de visst med andra barnet...sen är man väl inte direkt jättesmal :)

Två kontroller idag på KS, ultraljud å Ellas rutinkontroll...båda två gick bra! Allt ser bra ut med lillebror, en liten akrobat sa läkaren å hon sa att de är fortfarande en pojke för den har något där mellan benen som inte en tjej har :)

Ovido - Quiz & Flashcards