Direktlänk till inlägg 14 maj 2010

Filmtajm o målarverkstad....

Av nannasblogg - 14 maj 2010 09:10

 

Hyrde hör o häpna två filmer igår...."Sommaren med Göran" hade jag tänkt se på bio då när den gick men de har inte blivit av som vanligt...nåja, en rolig o lättsam drama/komedi, sevärd helt klart. Den andra "2012" ska vi se i helgen så ingen behöver skriva någon kommentar nu o säga att den är dålig...annars så har jag fortsatt med mitt målarprojekt, nästan färdig med grundmålningen....de är faktiskt rätt skönt o avkopplande o måla. Senare under eftermiddan blir jag hundvakt, kanske lilla Mimmi stannar över natten oxå, bara bra då kommer jag ut på mina promenader....erkänner att mina stegantal har inte vart på topp direkt dom senaste dagarna, gav upp när jag såg en kollegas stegantal...han tränar till Stockholm Marathon....de är kört, ingen medalj de här året   

 
 
Ingen bild

Jenny J

15 maj 2010 08:37

Hej!

Vi såg Avatar i torsdags, sist i världen? Den var lika bra som hajpen säger. ;-)
Jag har inte sett 2012 så jag ska inte komma med några kommentarer...
Hoppas du har en fortsatt trevlig långhelg!

/J

 
Ingen bild

Nanna

15 maj 2010 09:21

Hej Jenny!
Avatar har vi oxå tänkt gå o se, den ska visst ses på bio....så ni är inte sist i världen :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards