Alla inlägg under februari 2013

Av nannasblogg - 15 februari 2013 12:00

 


.....som flera av er redan vet, om allt går bra så får Ella en lillebror som väntas titta ut i början av augusti (BF 3 aug) :)  så de kommer säkert bli en hel del gravidsnack här framöver...i vecka 17 nu å än så länge mår jag jättebra, om man bortser från första månadernas trötthetskoma. Med tanke på hur våra första månader med Ella var så kommer vi givetvis göra extra kontroller den här gången, såhär långt ser de fint ut, så vi har verkligen en spännande vår/sommar framför oss! 


Av nannasblogg - 14 februari 2013 12:22

....ha en mysig dag med era kära :)

Av nannasblogg - 13 februari 2013 15:41

....vilken tur att syster kom på snabbvisit igår till oss så jag har bärhjälp nu på flyget.... för efter en rejäl födelsedagsmiddag så började jag imorse kräkas :( vinterkräksjuka in the house kan man lugnt säga, nu, peppar, peppar känns de bättre men de blir en spännande resa upp....syrran å C knaprar hela vitpepparkorn så vi får se om dom slipper...Ella gjorde sitt häromnatten så hon är färdig. Phu, kräktes sist gjorde jag sisådär fyra år sen då jag drabbades av dehär, huva!

Av nannasblogg - 12 februari 2013 20:23

....en bakelse med champagne Pol Roger, skål!

Av nannasblogg - 12 februari 2013 07:08

....syrran 40 år idag! Herre gu, tänk vad tiden går, 40 känns ju så himla mycke :) Å även Ellas kusin Oliver 16 år idag, flera födelsedagar på rad nu dom första månaderna....

Av nannasblogg - 11 februari 2013 15:11

....såg in när folk svettades på löpbandet...blev riktigt sugen på att komma igång med träning igen, konstigt nog efter en tid längtar man alltid tillbaka till träningen...nåja, kanske inte orkar just nu när jag tänker efter.

Av nannasblogg - 8 februari 2013 15:13

....öppna förskolans goda kokostoscakaka...hmmm känns inte som att resultatet blev lika gott men den går nog säkert ner.


P.S Den blev farligt god! 

Ovido - Quiz & Flashcards