Direktlänk till inlägg 13 februari 2013

Påväg norrut...

Av nannasblogg - 13 februari 2013 15:41

....vilken tur att syster kom på snabbvisit igår till oss så jag har bärhjälp nu på flyget.... för efter en rejäl födelsedagsmiddag så började jag imorse kräkas :( vinterkräksjuka in the house kan man lugnt säga, nu, peppar, peppar känns de bättre men de blir en spännande resa upp....syrran å C knaprar hela vitpepparkorn så vi får se om dom slipper...Ella gjorde sitt häromnatten så hon är färdig. Phu, kräktes sist gjorde jag sisådär fyra år sen då jag drabbades av dehär, huva!

 
 
Ingen bild

Mari

13 februari 2013 21:16

Nej!! Jag hade också kräksjuka på resa en gång, värsta som finns! Det sköna är att nästa gång du kräks så kan du glädja dig över att du INTE måste ut och resa;-) Lycka till och ha det så fint där uppe! Hoppas du får en fin valentine;-)

nannasblogg

14 februari 2013 04:47

Ja fy inge roligt alls :( desamma till er, mys nu ordentligt på alla hjärtans dag :)

 
Ingen bild

Malla

14 februari 2013 07:30

Hur kan du ens komma på tanken att gå utanför dörren om du har kräksjukan???

Men hoppas det gick bra och att ni får mys däruppe!

nannasblogg

14 februari 2013 08:49

De blev bättre sen på eftermiddan, annars hade de inte gått :) flygresan gick bra, överlevde.

 
Ingen bild

Susanne

14 februari 2013 19:36

Usch vad jobbigt att ni också fick eländet! :-( Jättemånga som drabbats i år. Det enda positiva är väl att det går över snabbt och vilken tur med tanke på er resa! Funkade vitpepparkornen för Claes och din syrra?;-) Har hört att man ska svälja typ 12 st hela korn. Låter inte så snällt för magen haha:-)

nannasblogg

14 februari 2013 19:52

Ja, den kommer förr eller senare när man har småttingar, är nog svårt å undvika. Alltså peppar, peppar, de har fungerat än så länge :) fast de är nog för tidigt å säga än, dom har nog tagit fler än 12 typ en näve :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards