Alla inlägg under september 2012

Av nannasblogg - 23 september 2012 14:31

...å vi åker SL såklart! Ja vet, måste skärpa mig å börja ta bilen, lär ju mig annars aldrig. Hälsat på Maria med familj å tittat på deras fina hus, ett mysigt gammalt hus med trägolv å såna små krypin till förvaring å en söt liten trädgård. Köpte en litet kit med blockljus i inflyttningspresent, tyckte den var himla fin å färgerna passade deras vardagsrum perfekt. 

Av nannasblogg - 23 september 2012 09:36

....ligger i närområdet, kanske skulle köra mamsen dit när hon är på besök :)

Av nannasblogg - 21 september 2012 14:03

....utebelysningen...svart ska de va...kvinnan har alltid rätt!

Av nannasblogg - 21 september 2012 07:50

...,jahap, då var de snart helg igen, vad händer i helgen? Jo, ska försöka ta mig till Sickla imorn å titta i affärer, trevlig shoppingcentrum som man inte åker så ofta till eftersom de ligger lite off härifrån...lättare å ta sig till Forum. Behöver kolla på fleece kläder till lillgumman, har ju fått så fina overaller men behöver nog tvådelat oxå...ja, de är inte lätt de här med kläder, vad som man behöver å vad som sen visar sig vara ett onödigt inköp, man är ju som nybörjare på allt. På söndag blir de en tur till Maria i Örby, ja, så ser helgen ut. Bara en vecka kvar tills vi flyger upp, ska bli spännande å se hur de går med flygresan den här gången.


Blev en riktigt trevlig kväll igår! Mat, vin å prat med Camilla på söder...å när vi sitter där så visar de sig att vid bordet bredvid sitter min exkollega från skolan, Anna, å vinkar hej....vi sågs ungefär för ett år sen när jag var höggravid, vi har en tendens att numera ses en gång per år å varje gång har de hänt en massa, likaså den här gången, trots att vi bara växlade några ord lite snabbt, nu ska vi bara bestämma en dag å ses! Ser ut å bli en fin dag, solen lyser från blå himmel men endast 6 grader, brr...

Av nannasblogg - 20 september 2012 17:13

....kikade in i affären på götgatan...hade, helt allvarligt, kunnat köpa halva butiken, suck! Kan de inte regna ner några tusenlappar över mig.

Av nannasblogg - 20 september 2012 13:33

...innan klockan slog tio hade jag hunnit med att: tvätta två maskiner + vikt tvätt, dammsugit alla rum, dammtorkat, vattnat blommorna, städat en garderob, rensar kylskåpet å lagat mat b l a en kantarellstuvning, mejlat, ringt samtal, skött om bäbis d v s matat, underhållit, bytt två bajsblöjjor osv...phu!! Nu väntar jag på avfärd mot stan för å träffa Camilla, de blir vin å prat utan barn, inte direkt igår vi träffades!

Av nannasblogg - 19 september 2012 21:41

....vad ser ni? Jag har fastnat för Dallas å sen Glamour såklart, såg att Greys börjar igen, säsongsstart 3 oktober, de slutade ju så himla spännande! Sen har jag ju alltid följt One tree hill, men har som ingen koll på när de är, söndagarna var alltid givna för de men nu är de mer så att jag upptäcker att de plötsligt sänds å sen börjar jag följa de å vad händer då? Jo, de tar plötsligt slut å jag har ingen aning om de är säsongsslut eller vad, någon som vet? Kommer de sändas fler avsnitt?

Av nannasblogg - 18 september 2012 13:49

....efter öppna förskolan, medans bäbis roar sig med att leka tittut.

Ovido - Quiz & Flashcards