Alla inlägg under mars 2010

Av nannasblogg - 9 mars 2010 18:29

....nu börjar våren vara påväg...tänka sig de va redan ljust ute vid 5:30 när jag styrde bilen mot Mölnvik o gymet imorse..trodde nästan att jag hade tagit fel på tiden o försovit mig...sen är ju vägarna helt torra o jag kan gasa på i minst 70 km/h istället för 40   som jag har kört den senaste tiden...

Av nannasblogg - 8 mars 2010 20:08

....i bostadsrättsföreningen nästa vecka på måndag, de är huset där jag har min lägenhet i Bromma som vi nu får köpa av Stockholmshem...nu är de alltså dags för köp..min lilla tvåa kommer jag få köpa för ca.780 000 kr, vilket tydligen är ett ganska bra pris...inte för att jag kan nått om köp av bostadsrätt så ni som kan de får gärna dela med er av råd & tips som bl a: Vad tar en mäklare i arvode egentligen? Kan man sälja utan mäklarhjälp? Vinstskatt o sånt, hur fungerar de? När är de bäst o sälja? Som ni ser så är jag helt lost...måste såklart läsa på men ifall någon kan servera mig svaren så är jag tacksam   

Av nannasblogg - 7 mars 2010 16:29

...bröllopsfesten...man mår som man förtjänar de, känns som att huvudet har körts in i väggen ett par gånger ...huuaa....men de va skoj! Vi hade ett jätte fint rum på Clarion...typ deras minsta rum men de gjorde inget eftersom vi knappt va där alls...o såklart riktigt nice frukost imorse, nåja...de man fick ner...måste bara berätta vad som hände när vi skulle åka hem...vi hade bilen i p-huset alldeles vid hotellt o vi bara körde ut från p-huset o kom sen på precis utanför att...vänta nu, hur betalar man egentligen??? Så de va bara o vända o åka in igen, inte blev vi klokare av att läsa vad som stod på automaten så vi körde ut igen...så där höll vi på ett tag, tillslut ringde jag ett telefonnummer som fanns på biljetten o de visade sig att man skulle dra kreditkortet i automaten vid utcheckning   jösses vilka lantisar vi är! Gissa om de måste ha sett kul ut, en grön Saab som åker in o ut från p-huset ett antal gånger...

Festen höll till i en källarlokal mitt i city, riktigt mysigt hade dom fått till de o goda snittar bjöds de på...såhär glad va den nygifta bruden hela kvällen....

  

....o såklart att vi tog gruppfoto som vanligt....

  

....o vi höjde såklart partystämningen med dans...o Helen såg till att disko jocken jobbade...

 

.....vet inte va dom hade hällt i spriten men stark va den  ...aldrig mer någon 747 Airport drink....  

 

....o ju senare de blev destå konstigare pouser.....

  

...tack för igår, Malin & Marcus...grattis igen o fortsatt lycka till er   


Av nannasblogg - 5 mars 2010 19:37

...helgen kan börja...popcorn skålen är fylld o till de ett glas Lindemans  ...o snart börjar "Lets Dance" o därefter "Solsidan" som förresten är sååååå himla bra!! Jag har äntligen hittat en klänning till festen imorn, en lite annorlunda modell o mönster   kommer o synas iallafall..ska försöka ta lite bilder så ni får se! Ha en bra fredag kväll!

Av nannasblogg - 3 mars 2010 20:18

...tack igen, Carina, trevligt initiativ  ...vi såg förhandsvisningen av "Änglavakt"...en riktigt gripande historia med många bra skådespelare......

 

...o ikväll är de säsongspremiär av "Greys anatomy" så glöm inte de tjejer!

Har äntligen hittat ett par glasögonbågar som känns ok...från www.favoptic.com de är dom som ni ser på bilden...mycket enkla tunna svarta bågar, gillar ju inte glasögon egentligen så dom här får duga...

Detaljinfo

Ovido - Quiz & Flashcards