Direktlänk till inlägg 20 september 2014

De går bra nu...

Av nannasblogg - 20 september 2014 09:26

....nästan 6,5 km utan ett enda stopp å ingen "kräk-vad-jobbigt" känsla! Hantlarna i lillstugan står alltid redo efter löppasset, kanske blir ett litet gym där i stugan så småningom...

 
 
Ingen bild

pia

21 september 2014 12:21

Super bra jobbat! nog är du duktig som orkar träna....
med tanke på alla sömnlösa nätter och ingen vila på dagarna, det är mer än jag orkade då hade jag bara en.....

nannasblogg

21 september 2014 17:45

På morgonen funkar de bäst men på kvällen då är de segt, riktig trögt går de å komma iväg. Jogga är så enkelt, bara å gå ut å sätta igång, finns som inga ursäkter, hade inte blivit av å åka t gymmet. Är bara så fruktansvärt trött å seg hela dan efter ett morgonpass, undra om de är vätskebrist?

 
Ingen bild

pia

21 september 2014 20:44

du äter inte en rejäl frukost efter passet, du äter ju ingenting på morgonen...prova!!!

nannasblogg

22 september 2014 09:53

Jo jag äter visst oxå, de är ju inget maratonpass direkt å springa max 6,5 km men de känns som de i huvudet.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards