Direktlänk till inlägg 14 september 2014

Än är de inte slutfyndat...

Av nannasblogg - 14 september 2014 17:21

....tack vare Emils kompis mamma fick jag nämligen reda på att Siggesta loppisen är hela september månad ut!! Hur kunde jag läsa så fel på hemsidan, en hel månad extra...vilken tur att vi bara hann missa en söndag :) så efter funky kids har vi nu även loppis å utelek på söndagarna framöver. Hittade en massa kläder till jeanstjejen Sofia (Ellas kusin) å Ella fick en ny dansklänning, behövdes egentligen inte men kunde inte motstå, Barbie/rosa å 10kr :) De råder annars en sjöjungfru hysteri här så dagen var räddad när vi hittade en sjöjungfru docka...

 
 
Ingen bild

pia

15 september 2014 10:20

Ella är en riktig "tjej tjej" !!!
...det kanske hade varit så här också om Sofia hade kommit först, nu är det storebror som påverkar litegrann (tror jag iaf, min egen teori)
Verkligen bra med byxor, TACK!!! fått slänga 3 par jeans/byxor hål i knäna...

nannasblogg

15 september 2014 15:03

Kollar fler nästa söndag, kanske ska ta stl 128 så de inte bara blir en massa i 122?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards