Direktlänk till inlägg 15 juni 2014

Dag 2 med fyra små...

Av nannasblogg - 15 juni 2014 21:32

....en blandning av glada, busiga, trotsiga, duktiga, trötta, aktiva, morgonpigga barn (alla uppe före kl 6 i morse) å sen en liten sjukling...Emil som haft feber å förkylning några dagar, väldigt mycke gråt igår kväll/natt, stackarn, bara de inte är öronen. Idag har vi vart till en stor lekpark på finska sidan å sen efter de typ alla andra lekparker som vi kunde hitta på vägen hem så frisk luft har vi fått massor!

 
 
Ingen bild

pia

16 juni 2014 11:11

jag förstår att det närmar sig "pay back time" för mig, hihi
vad som helst, säg vad jag ska göra för dig??
Har Sofia sparkat till torneå?

nannasblogg

16 juni 2014 17:00

Hon sparkade nästan hela vägen. De kommer säkert nångång i framtiden då jag behöver barnvakt, håll tummarna att de är om ett antal år så dom är större, annars kan de bli jobbigt, tihiii :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards