Direktlänk till inlägg 2 juni 2014

Ändrade planer...

Av nannasblogg - 2 juni 2014 13:59

....egentligen skulle vi just nu befunnit oss där ni ser på bilden, en hel vecka med prover, röntgen, ultraljud å operation...men, vet inte riktigt om jag ska säga tyvärr så blev de typ i sista stund framflyttat till augusti pga att de kommit så många akutfall som behövde gå före. De hade vart skönt å "göra bort" de nu eftersom de måste göras hur hemskt de nu än känns.... men å andra sidan så är jag fortfarande ledig en bit in på hösten så de går ju då me. Så plötsligt har vi en så gott som helt oplanerad vecka framför oss. Vi har börjat veckan med en promenad ner till stranden, testar en variant då Emil sover för de funkade inte riktigt å ha han krypandes ner i vattnet sist :) Ella däremot trivs å gräva å kasta pinnar i vattnet utan att behöva gå i för de är alldeles för kallt, bada hinner vi.

Tänk att vi redan är inne i juni månad, sommar igen....förra sommaren höggravid å nu så smidig å lätt :) nä, nu överdrev jag allt....men betydligt smidigare iallafall än förra året vid den här tiden å konditionen å orken att aktivera mig med barnen är mycke bättre sen jag började jogga varannan dag. Några sommarplaner har vi iallafall...om 10 dagar åker vi upp till norr igen, Ella väntar å tjatar efter kusinerna...sen i slutet av juli sommargäster som vanligt å en massa aktiviteter med dom såklart å i början av augusti blir de ett par dagar på Gotland....ett extra långt sommarlov från dagis blir de, sista sommaren som mammaledig så nu gäller de å passa på!

 
 
Ingen bild

pia

2 juni 2014 22:41

Vi väntar och väntar!!!
Snart är ni här....
Hoppas på fint väder så att vi kan göra lite utflykter...

nannasblogg

3 juni 2014 06:38

Ja, de är första gången nu hon börjat tjata om å åka till "Pia å Pictor"

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards