Direktlänk till inlägg 22 mars 2014

Badhuset...

Av nannasblogg - 22 mars 2014 16:43

....jag å Ella har vart å plaskat idag, 30 grader i lilla bassängen...är inte de ganska lite? Kanske bara jag som är van vid 38 i vår pool. Uppskattat var de iallafall! Får se om vi hinner fler gånger innan hemfärd. Ella var bara så försiktig, höll i hårt hela tiden fast hon hade alla hjälpmedel som fanns....puffar å en dyna runt magen så hon flöt egentligen helt själv. Bastun var hon livrädd för, fast de var så mörkt där så de kanske inte var så konstigt. Efteråt gick vi till Ikea å åt pizzaslice å mjukglass, mums!

Visst är de så gulligt med runda bebisben å strumpbyxor? Köpte två par men Emil blir så arg å drar i dom å försöker få av dom som om de vore strumpor.

 
 
Ingen bild

Mari

23 mars 2014 08:16

Alltså i gustavsbergsbadet har den stora poolen 27 som är vanligt, det är bra när man tränar, eventyrsbadet har 30 och dit vill Emilia men jag står ut ut bara en kvart för då står jag ju still. Lilla poolen har 34 å det är perfekt för bebisar och när man står still. Men nu måste jag försöka träna Emilia på kallare, för om hon ska på kurs från tre år är det som regel inte så varmt. Å dessutom måste hon ju klara isbadingen!

nannasblogg

23 mars 2014 10:55

Tänkte att de måste vara lite 30 grader för att vara barnbassäng. Jo, vi måste träna tjejerna inför isbadningen, där är definitivt inte 34 grader :)

 
Ingen bild

pia

23 mars 2014 09:34

30 är för lite, jag hade frusit ihjäl, ska vara typ 35 det är det på Hertsön, då är det skönt....
kul att hon gillade bada...

nannasblogg

23 mars 2014 10:53

Morsan sa just att de är visst varmare på onsdagar, ska testa då oxå.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards