Direktlänk till inlägg 20 mars 2014

En selfie å IKEA...

Av nannasblogg - 20 mars 2014 14:31

....sådärja, bjuder som sagt på en selfie som ungdomarna säger :) vart till frissan för både färg å klipp så nu är man ordentligt blond. Passar alltid på å gå när jag är upp för de är ju så himla mycke billigare på finska sidan. Resten av dagen hängde vi på Ikeas barnavdelning, vad tror ni om en sån här våningssäng om barnen delar rum, visst var de smart med nedre sängen direkt på golvet?

 
 
Ingen bild

Anne

20 mars 2014 15:38

Snyggt men skulle du inte klippa kortare?

nannasblogg

20 mars 2014 15:55

Jo men de är ganska mycke kortare!

 
Ingen bild

pia

20 mars 2014 19:31

Snygg!!!
Undvik så långt det går och sätta dom och sova i samma rum, dom väcker bara varann hela tiden (har ingen erfarenhet, bara hört av dom som gjort så) blir inte mycket sömn för dig...

nannasblogg

21 mars 2014 09:01

Nä de är väl de, men kanske dom vänjer sig efter ett tag?

 
Ingen bild

malin

20 mars 2014 20:11

Sån säng har vi till barnen :) Funkar kanon. Snygg du blev i håret. Jag har inte klippt mig sedan september... skyller på att det är dyrt ;)

nannasblogg

21 mars 2014 09:01

Så ni har den sängen, måste höra med dig sen hur de fungerar med båda i samma rum. De var samma för mig, klippte mig i september till Emils dop så de blir inte speciellt ofta.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards