Direktlänk till inlägg 14 mars 2014

Chillar med kusinerna...

Av nannasblogg - 14 mars 2014 18:20

....i soffan. Flygresan gick bra, men då hade jag ju hjälp oxå. Ella fick fönsterplats så hon satt mest å tittade ut genom fönstret å upprepade "Ella flyger". Vagnen kom fram å var hel. I natt tog mamma Emil hela natten, för första gången utan lillgubben en hel natt :( kändes konstigt men jag tror att de blev mer sömn än vanligt eftersom jag känner mig lite piggare. Två tänder är påväg så jag vet inte om de är de som gör att han är lite "skrikig" just nu på kvällen/natten. Idag blir de paj med avokadosallad å operatårta. Vi kör nämligen födelsedagsmiddag/fika redan ikväll å sen imorn blir de dans hela natten lång :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards