Direktlänk till inlägg 28 januari 2014

Foton tagna med nya systemkameran….

Av nannasblogg - 28 januari 2014 12:28

      

....bara några så ni får se....nybörjare som man är :) men tycker ändå jag fick till några fina 6 månaders foton idag, dom ovan är från fotosession idag å den nedersta är typ första fotot jag tog med kameran. Har inte lärt mig redigera än i Mac så de får bli nästa steg, kul är de iallafall men lite stressigt med en otålig bebis i famnen så redigeringen lär inte bli förrän en vacker dag.  

 
 
Ingen bild

pia

28 januari 2014 21:36

Jätte fina bilder! Mats hade ju också en sån där kamera som farfar köpte orkade aldrig lära mig den.
Du är ju helt otroligt flitig på att fota ungarna

nannasblogg

29 januari 2014 07:09

De blev faktiskt några till som blev finare men jag vill inte lägga ut helkroppsbilder utan kläder här, känns som fel, men just såna bilder är ju så gulliga med bebishullet. Just ja de minns jag att Mats hade! De blir då så stor skillnad på skärpan jämfört med mobilen. Jo, jag fotar mycke men de är mest bilder med mobilen som blir helt kassa i kvalité så de är inget jag använder sen i fotoböcker osv mer bara för att visa här vad vi gör, raderar väldigt mycke oxå. Fixar med foton nu när jag är ledig för de blir inte av sen när de är dags å jobba, sen tycker jag de är trist att vi själva har så lite foton på oss när vi var små så jag tar därför oxå mycke för de är ju så roligt å titta på sen när dom blir stora.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards