Direktlänk till inlägg 26 januari 2014

Vilken disciplin jag har...

Av nannasblogg - 26 januari 2014 12:14

....när jag vet att jag måste gå in här å rapportera veckoresultatet. Då kommer de här....veckans minskning -0,9 kg å 5:2 efter tre veckor = 2,8 kg, så visst de fungerar fortfarande. Fastedagarna känns som inge speciella alls längre, har varken nå jättehunger eller sug efter sötsaker, gäller bara å planera in dom rätt d v s när jag inte har så mycke andra aktiviteter. Vet inte, men jag tycker ändå de går lite trögt, nu får jag lägga in en högre växel å ta tag i magträningen. Japp, så får de bli, en kvart om dagen ska jag få till, så är de bara!

 
 
Ingen bild

pia

27 januari 2014 18:22

Bra jobbat igen!!!
Rolig bild.....

nannasblogg

27 januari 2014 19:04

Ja de känns ju som att man har god lust å göra så :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards