Direktlänk till inlägg 25 januari 2014

Ballerinan är laddad...

Av nannasblogg - 25 januari 2014 14:33

...inför nästa söndags funky kids start, så himla söt i sin tyllkjol.

 
 
Ingen bild

malin

25 januari 2014 18:57

Vilken söt klänning:).Har ju inte träffat dig på ett tag så visste att du anmält Ella till Funky kidz. Vilken tid är det på söndagar? Får du ha med Emil dit o man måste väl själv vara ombytt? Får se om jag anmäler Tilde till hösten.

nannasblogg

25 januari 2014 19:28

Ja, de var en riktig gymnastikdräkt så den blir perfekt! Har knappt fått ta av den. Vi ska gå i första gruppen kl 9:30 - 10:15. Nej, Emil ska vara hemma den tiden, behöver komma iväg å bara göra nått me Ella, tror de är viktigt å göra de! Jag kommer å ha en collegebyxa å jacka så de är lite sportigt. Får se hur de är, Ella är nog garanterat med å dansar så de behöver jag inte fundera över.

 
Ingen bild

Mari

25 januari 2014 21:35

Ok, vart hittade du denna....inser ju att jag måste köpa samma!:-)

nannasblogg

26 januari 2014 09:23

Beställde från Halens, de är Name It märket i stl 98/104, känns inte stor alls i storleken å jag tror de bara fanns då som störst i stl 98/104, kanske inte passar Emilia men leta på Halens hemsida om du hittar. Den är ju i å för sig töjbar i sån där "baddräktsmaterial". Å så var de ju superrea förståss, 75 kr :) annars hade ju inte jag köpt den :) så de kan ju vara att de är slut men kanske finns på Namne It egen hemsida.

 
Ingen bild

Mari

26 januari 2014 09:11

Får bara leva med att vi inte är så sportiga, passar heller inte i mina sportkläder. Vi kan ju titta på när ni dansar på;-)

nannasblogg

26 januari 2014 11:26

Nja, så sportig blir inte jag så du matchar med dina vanliga kläder.,

 
Ingen bild

Malla

26 januari 2014 09:54

Gud vad söt! Kul m funky kidz!

nannasblogg

26 januari 2014 11:25

De ska bli kul å komma iväg med henne själv.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards