Direktlänk till inlägg 22 januari 2014

Tar de lugnt på lekland...

Av nannasblogg - 22 januari 2014 12:03

...nästan ensamma här, några större barn kom precis så Ella fick kompisar. Ett spontan besök blev de idag. Den här dagen har vart ovanligt lång eftersom jag gick upp med tuppen vid 5:30, började känna mig rastlös vid 11 så då gasade vi hit. Våra mornar är annars inte speciellt tidiga längre. Emil är inte så morgonpigg, går upp oftast vid 7 å nej han sover inte hela nätter än :) men de har blivit bättre. Även morgonpigga Ella har börjat sova till minst 7-7:30, efter 2 år så vände de äntligen! Annars har vi de lite snorigt å hostigt här men de är väl som de brukar vara i januari. 


De kanske är någon som undrar om jag aldrig blir less på att hänga på dessa lekland å öppna förskolor? Svaret är nej, inte less alls, lika roligt efter snart 2,5 års mammaledighet så nu vet ni de :) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards