Direktlänk till inlägg 16 januari 2014

Klippskola pågår...

Av nannasblogg - 16 januari 2014 16:37

...med roligt klippset med barnvänlig sax å färgglada papper med motiv från skapamera.se.

 
 
Ingen bild

pia

16 januari 2014 20:17

JA, klippa som är sååå roligt! här klipps det också mycket i perioder. Ella ser väldigt fokuserad ut.
Klipper med höger

nannasblogg

16 januari 2014 20:33

Nja, lite svårt å säga vilken hand, hon tog den ibland med vänster oxå.

 
Ingen bild

Mari

17 januari 2014 11:50

Du borde bli sponsrad från företagen du gör reklam för! Nu ska jag bli en bra pysselmamma (måtte ju köpa för över 999 där för fri frakt, så detta blev storbeställning:-)

nannasblogg

17 januari 2014 17:52

Oj, de blev säkert en hel del pyssel! Snabb leverans är de iallafall, aldrig vart med om att få ett paket så fort.

 
Ingen bild

Malin

17 januari 2014 13:16

Åh sku vilja köpa till jack ock lucas men fattar inte hur jag ska hitta detta. Kan du hjälpa mig please :)

nannasblogg

17 januari 2014 17:56

http://www.skapamer.se/jag-lar-mig-att-klippa
Testa å klicka på de här eller så går du in på www.skapamera.se å väljer till vänster "pyssel och hobbymaterial" så kommer den upp där på sidan "jag lär mig klippa" 89 kr. Bra sax medföljer, väldigt slö, går nog bara å klippa i papper :)

 
Ingen bild

Malin

17 januari 2014 17:18

Åh hej igen :) kom på att ni kanske vill ha lite leksaker som vi inte använder längre? Känns roligare att ge till ngn man känner än å sälja :)

nannasblogg

17 januari 2014 18:30

Ja men absolut!! Vi kan ju boka en dag å nästa vecka å ses! Förresten, Jack var så gullig idag när jag hämtade Ella. Han frågar alltid "vem är de där" när jag har Emil i famnen, sen går han fram å klappar honom så fint, verkar som att han gillar bebisar så ni ska inte ha en 3:a å spara leksakerna :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards