Direktlänk till inlägg 12 januari 2014

5:2 - Efter första veckan...

Av nannasblogg - 12 januari 2014 10:46

...invägning idag å vågen visade:
- 1,1 kg. Helt ok för så stora uppoffringar har jag som sagt inte gjort mer än att:
- genomföra fastedagarna utan fusk.
- skippat brödet alla dagar.
- minskat på kolhydrater i övrigt.
- känt efter om jag verkligen är hungrig innan jag äter.
Känns dock som att magen sjunkit ihop massor, måste skaffa mig måttband för de kan vara kul å mäta å se just runt magen.

Fortsättning följer...

 
 
Ingen bild

Anne

12 januari 2014 19:07

Duktigt jobbat!! DU har ju så bra karaktär så viktminskningen går ju utan problem.

nannasblogg

13 januari 2014 06:36

Tack men karaktären försvann när barnen kom å mammaledigheten tog över :)

 
Ingen bild

pia

12 januari 2014 20:15

wow!!! Bra jobbat

nannasblogg

13 januari 2014 06:34

Tack! Ja, de går ju inte å fuska nu när jag skriver om de så de är bara å kämpa på.

 
Ingen bild

Malin

12 januari 2014 23:12

Vad kul att det redan har gett resultat. Kommer ihåg när Anna Skipper gick på tv .. Då sa hon att man inte bara skulle kolla viktnedgång på vågen utan man ska gå efter midjeomfånget :) lycka till. Om det går i den här takten så har du snart gått ner de 5 kilona

nannasblogg

13 januari 2014 06:31

Tack! Men 5 kilo är bara början :) måste ner många fler men de är iallafall en början. Visst är de så att man ska mäta å när du säger de så minns jag från hennes program så mätte dom alltid midjan innan dom ställde sig på vågen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards