Direktlänk till inlägg 8 januari 2014

Hemmadag....

Av nannasblogg - 8 januari 2014 14:46

.....med en promenad till postlådan men som jag tidigare nämnt här så kan de ta väldigt länge innan vi är framme. Om ni minns vattenpölen från tidigare inlägg, jo nu står vi där igen....

Ella börjar dagis först nästa vecka. Haft en lång ledighet så att jag tänkte idag att, varför går hon där egentligen..hon verkar då trivas med å vara hemma, nja...hemma å hemma menar med våra små utflykter å aktiviteter. Inte så att hon ens tjatat å få gå dit....nöjt sig med att jag sagt att "barnen är hemma" när vi passerat dagis. Å för min del är jag så van nu å ha dom båda med mig i princip överallt så de känns som om de alltid vart såhär...Nåja, de finns iallafall en som saknar henne där :) så vi kör väl på som tidigare med korta dagar å ledigt när vi känner för de.

 
 
Ingen bild

Mari

8 januari 2014 17:58

Saknad är hon ja! Tur vi kan följa er här, Emilia kommer med paddan å vill först kolla Nanna bebben innan hon spelar:-)

nannasblogg

8 januari 2014 18:36

Hon har redan som tvååring en favoritblogg :) de ska börjas i tid!

 
Ingen bild

pia

8 januari 2014 21:59

hon är för liten för att "sakna" dagis
det kommer............eller inte
men jag tror hon blir jätte glad när ni väl går in där första dagen, då kommer hon ihåg hur roligt det är där

nannasblogg

9 januari 2014 10:15

Jo hon blir säkert jätteglad! Problem bara å komma iväg i tid, hon sover till minst 8 numera.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards