Direktlänk till inlägg 7 januari 2014

Första fastedagen...

Av nannasblogg - 7 januari 2014 17:47

.....snart avklarad å de har gått bra, trots fika besök, vilket innebär alltid något gott men jag höll mig ifrån de. Läste om ett tips, nämligen Misosoppa...30 kalorier per kopp så de har jag handlat nu. Sätter ihop ett kit (lågkalorisoppa, bar) med 500 kalorier i en burk så jag vet vad jag har å röra mig med under dagen. Sedan blir de en hel del bubbelvatten som oxå mättar lite. Nå nu är jag iallafall igång, hade invägning igår å första delmålet är 5 kg.

 
 
Ingen bild

pia

7 januari 2014 21:25

det handlar ju egentligen om att bryta en "ovana"
dom 2 första veckorna är väl jobbigast? eller vad tycker du?
sen är man igång

nannasblogg

8 januari 2014 07:20

Ja, absolut! Men även att man måste vänja sig vid att känna hunger för annars går man inte ner i vikt, de är min erfarenhet, bara å liiiiida.....för de går ju över efter ett tag.

 
Ingen bild

pia

7 januari 2014 21:28

vi kan gå på ett träningspass tillsammans alla tre, nu när Anne också är igång, när du kommer i mars, det hade varit skoj!!!

nannasblogg

8 januari 2014 07:18

Jo men vart sätter vi alla barnen :)

 
Ingen bild

pia

8 januari 2014 08:24

helgen den 15 mars är barnen hos Mats som det ser ut nu
morsan har sagt att hon tar dina
även nattpasset och morgonen där på så vi kan dansa loss....

nannasblogg

8 januari 2014 09:48

Oj då, va snällt! Men de passar ju bra att de är din helg sen helgen därpå för då kommer ni till Happis.

 
Ingen bild

pia

8 januari 2014 08:25

...håller med!! man måste känna hunger för att gå ner i vikt, så är det....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards