Direktlänk till inlägg 6 januari 2014

Trettondagjul aktivitet..

Av nannasblogg - 6 januari 2014 15:03

....vi tog bussen till Forum å träffade Maria, de var inte igår vi sågs. Hon är alltid sig lik, har inte åldrats en dag sen vi träffades för första gången för en sisådär 12 år sen i samband med min flytt till storstan. Ja, vi har shejkat loss på många dansgolv här i stan :) Kul å ses å uppdatera lite av vad som händer i våra liv! Ella gillade Maria direkt å ännu mer när hon fick ett paraply av henne, tror nog hon kommer å sova med de i natt.

 
 
Ingen bild

pia

6 januari 2014 22:25

ja herregu! vad äter hon för mirakel piller??
Säkert kul och ses, jisses är det så länge sen du bodde med henne?

nannasblogg

7 januari 2014 06:43

Flyttade hit sommaren 2001 så till sommaren blir de 13 år. Förresten, coola jeansen är som hon fick av dig!

 
Ingen bild

Malla

7 januari 2014 11:10

Vilket gulligt paraply! :)

nannasblogg

7 januari 2014 12:37

Ja, verkligen, tigernönster gillar jag :)

 
Ingen bild

Maria

7 januari 2014 13:24

haha jaså det har jag inte :) Tackar ;) Har tyvärr inget mirakelpiller men äter mkt godis och tränar inte hihi
Oj är det så längesen, Nanna. Ja oj va vi har dansat och haft roligt haha
Ella var ju störtskön och så gullig med paraplyet, så kul att hon gillade det SÅ mkt haha =)
Hoppas vi ses snart igen!!

nannasblogg

7 januari 2014 17:34

Ja, vi får stämma en dejt igen snart!

 
Ingen bild

Emilia

7 januari 2014 20:10

Nanna Kitty katt! Mer Nanna bebbe!

nannasblogg

8 januari 2014 07:22

Nä men har jag fått en ny följare? Ja, Kitty katt paraply är de, kan tänka mig att du gillar de, Emilia, säg till mamma att de finns på HM i Forum :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards