Direktlänk till inlägg 1 januari 2014

Nyårsfirande...

Av nannasblogg - 1 januari 2014 13:44

...blev de tillslut hos oss, efter lite om å men...inget jättepartaj men ändå både hummer å oxfilé som hör nyår till. Dukningen gick i guld å silver....å givetvis min favorit champagne!

....Ella påväg ut å titta på raketer, skyddsglasögonen är på såklart...hon somnade även med dom på, gullungen :)

 
 
Ingen bild

Marii

1 januari 2014 17:56

Tack för ett jättekalas med massa trevliga människor å mycket god mat å drycka:-)

nannasblogg

1 januari 2014 18:48

Ja, om inte annat så iallafall en väldigt inspirerande å sofistikerad :)

 
Ingen bild

Erika

2 januari 2014 16:08

Fin dukning! Var har du hittat den fina duken? Ha det bra så här nu in på det 40:e året... SUCK =)

nannasblogg

2 januari 2014 17:14

Engångsgrejer alltihop, från Ica Maxi, så de är bara en pappersduk på rulle. Ja, suck nu är de dags snart, 40 år, är de verkligen sant.

 
Ingen bild

Viktoria P

2 januari 2014 22:13

Hej! Har bytt dator och först nu flyttat över mina gamla bokmärken. Oj så lika dina barn är! Så jättesyskonlika! Roligt att få följa dig/er via bloggen. Gott nytt 2014! / Viktoria

nannasblogg

3 januari 2014 07:58

Roligt Vickan att du fortfarande hänger me här :) tycker du dom är lika? Har så svårt å se de själv men de kommer säkert mer å mer ju äldre Emil blir. God fortsättning på dig me! Kommer upp i mars igen, hoppas vi kan ta en fika då!

 
Ingen bild

Erika

3 januari 2014 10:04

Ja för mig är det ju väldigt väldigt nära... suck... Ska inte ha ngn fest, men man måste väl kanske bjussa på lite fika iaf =) Å kanske fixa fin dukning med duk från Ica Maxi =)

nannasblogg

3 januari 2014 10:22

Ja, Ica Maxi har de mesta :) enkelt å duka av sen eftersom du kan bara slänga allt sen. Känner inte heller för nån fest här, däremot lite fest när jag åker upp för då är barnvakten bokad iallafall :)

 
Ingen bild

Erika

3 januari 2014 20:42

Då kanske jag åxå hakar på! =)

nannasblogg

3 januari 2014 20:53

Jamen att jag inte tänkte på de, självklart! Huvaligen, måste verkligen dricka varannan vatten så orutinerad som jag är :)

 
Ingen bild

pia

4 januari 2014 14:41

Fin Fest du fixat!!!
Japp, lördag den 15e mars är det klackarna i taket, och INGEN går hem före stängning 03.00

nannasblogg

4 januari 2014 16:30

O boj, hur ska de gå, herre gu, svimmar bara jag tänker på krogen å dagen efter :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards