Direktlänk till inlägg 17 december 2013

Men för sjutton de är ju den..

Av nannasblogg - 17 december 2013 14:52

....sjuttonde idag å en vecka till julafton å hopp i vattenpölar, de blir nog en grön jul å en kort vinter.

 
 
Ingen bild

Malin

17 december 2013 15:57

Ja sjutton oxå vad tiden har gått fort ;) hoppas på en kort vinter. Men tänk om det blir en sen vinter och lång.... Hua

nannasblogg

17 december 2013 19:22

Nej, de blir de inte har jag bestämt, men visst känns de konstigt om de bara är snö ett par månader i jämförelse med senaste åren då vi redan skottat i över en månad, hua.

 
Ingen bild

Erika

18 december 2013 06:39

Jag skulle nog klara mig utan snön... om det inte vore för att pojkarna uppskattar den MYCKET å att det är för himla mörkt utan den. Har ju så sjukt dåligt mörkerseende. Skönt med snö när man pendlar till å från Boden! =)

nannasblogg

18 december 2013 12:00

De är verkligen kolsvart här nu, får riktigt ont huvet av att anstränga mig när jag kör bil, ser ju ingenting. Självklart för barnens skull hoppar jag gärna i snön :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards