Direktlänk till inlägg 8 december 2013

Hänger i Forum..

Av nannasblogg - 8 december 2013 13:24

...alltså Ella är så galet oblyg. En flicka låg på golvet busade här med sin pappa, han kittlade å pussade på henne...Ella lägger sig helt ogenerat bredvid å vill att pappan gör likadant på henne?! Både bra å mindre bra kan jag tycka, mer vanligt å se blyga 2 åringar.

 
 
Ingen bild

Malla

8 december 2013 17:30

Vilka fina pippilotter! Härligt att hon är så oblyg ju men kan ju bli lite pinsamt kanske :-)

nannasblogg

8 december 2013 19:20

Får börja varna henne för "fula gubbar" sen för hon kan följa me vem som helst. Visst är de till fördel oxå i framtiden om de håller i sig, de är ju bara jobbigt å vara blyg som vuxen. Jo, vet du vad hon gjorde mer, gick in där i lekhörnan å sjöng jättehögt "Här kommer Pippi Lååååååmp, hoppsula, hoppsula hopplallaaaaa"

 
Ingen bild

Erika

9 december 2013 06:28

Ja både för- och nackdelar med att vara framåt =) Söt med sina svansar! =)

nannasblogg

9 december 2013 08:22

Kul att du kikar in här då å då Erika å lämnar avtryck :)

 
Ingen bild

Malin

9 december 2013 07:53

Haha så sött :) jo men visst är det svårt att förlklara för de små att vissa vuxna är dumma. Jack börjar nog förstå, men ändå inte. Alla vuxna borde ju va snälla...

nannasblogg

9 december 2013 08:24

Ja, får se om de håller i sig bara, tror nog de går över med åldern.

 
Ingen bild

Erika

9 december 2013 17:12

Är in nästan varje dag =)

nannasblogg

9 december 2013 18:09

Du måste vara uttråkad med mitt babblande om barnen hela tiden, du är ju förbi småbarnstiden så jag förstör om de blir tjatigt å läsa min blogg :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards