Direktlänk till inlägg 6 december 2013

Chillar framför Pippi...

Av nannasblogg - 6 december 2013 12:57

...å äter gurka :) Är hemma från dagis idag för de kom nämligen kräk igår eftermiddag...tänkte att o nej nu är de dags! Men nädå, inget mer än en gång så idag har de vart full fart igen. Kanske något hon ätit bara...

Själv så chillar jag med en kopp kaffe å väntar på stormen Sven men han verkar inte heller komma...nåja, snöar gör de visserligen men inte så att flera decimeter som de var sagt. Annars är de bara lugnt...fredag å Idolfinalen är väl ett måste ikväll å sen har jag både Greys å Dallas avsnitt inspelade å just ja, även Morden i Sandhamn. De brukar gå en vecka innan jag tar mig tid å se dom men den som väntar på något gott....

 
 
Ingen bild

carina

6 december 2013 14:27

skönt med slapparfredag hela dagen. Skulle jag också vilja ha. Precis som Ella :-)

nannasblogg

6 december 2013 19:32

Ja visst ser de skönt ut å bara ligga med fötterna högt i fotöljen, men visst bär de av på resa snart? Du får gratta Micke på hans stora dag! Vet inte när de är bara att de är nu i december.

 
Ingen bild

carina

9 december 2013 07:25

Jag ska gratta honom. Fyller om exakt en vecka (16:e) och vi åker nu på söndag den 15:e. Så jag jobbar 4 dagar till och fredag så ska jag lyxa till livet med att få naglar fixade med manikyr och pedikyr. Tror jag gjorde pedikyr senast när jag gifte mig.... inte ofta.

nannasblogg

9 december 2013 08:23

De gör du rätt i, skön start på semestern!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards