Direktlänk till inlägg 31 maj 2013

500 pix...

Av nannasblogg - 31 maj 2013 17:46

...fick jag idag för kläderna som jag förde till loppisbutiken för 3 månader sen....å de innebär att dom sålt för mer än 1000 kr eftersom man får 40% av försäljningen...tycker de gått väldigt bra eftersom de egentligen inte var ett enda märkesplagg vilket innebär att varje plagg kan ju inte kosta ju mer än max nån tia. De fanns en del plagg kvar som hon ville behålla en månad till. Nu samlar jag allt "flickigt" som blivit litet för en ny försäljning i höst. Fyndade dessutom regnkläder när jag ändå var i butiken.

Annars har vi haft en trevlig dag ute på altanen hos Malin å Tilde från mammagruppen, väldigt länge sen vi sågs! Blev ju kanonfint väder fast de såg så mulet ut i morse. Ikväll ska jag försöka hålla mig vaken å se Lets dance finalen, spelar ingen roll för mig vem som vinner...men han Oscar verkar ju ha verkligen ha talang för dans.

Trevlig helg! Imorn börjar sommaren!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards