Direktlänk till inlägg 29 maj 2013

Missa inte...

Av nannasblogg - 29 maj 2013 16:30

...säsongsavslutningen av Greys ikväll...herre gu vad den serien är bra!!! Bävar bara för att den ska sluta till nått spännande så man får vänta huuur länge som helst på fortsättningen. Greys å Glamour på sjuan är de enda jag ser på TV...

 
 
Ingen bild

Malin

29 maj 2013 20:52

Åhbär duboxå en glaumorare ;) kollar dock inge dagligen, men då och då. Gillar dessa serier so. Man inte behöver titta på dagligen för att hänga med :) måste bara säga att jag håller på hope och liam. Men nu är ju steffie på tjocken... Jobbigt ;) föresten tror jag att jag såg ellas kusiner idag på bvc. Jack hade 3års och så tror jag kjell va i malins rum med anton.

nannasblogg

29 maj 2013 21:20

Japp, glaumorare är jag :) nej jag håller på Liam å Steffy, inte bara för att hon är på tjocken :) tycker Hope är lite för präktig.

 
Ingen bild

Malla

29 maj 2013 22:26

näää, missar inte såklart! :o) men lika frustrerande som vanligt när det är slut..suck...

men Glamour???

nannasblogg

30 maj 2013 05:51

Ja, vad är de för fel på glamour :)

 
Ingen bild

Mali

30 maj 2013 19:05

Haha ja hon kanske är lite för präktig. Däe så du något :) xet kommer väl bli en ridge, brooke och taylpr historia av det där ändå... Haha

nannasblogg

30 maj 2013 19:27

Ja säkert, de är ju egentligen en helt galen historia hela glamour, fattar inte hur man kan fastna i den serien, allt är ju så tokigt, alla har vart med varandra å har barn hit å dit :) Ridge får gärna komma tillbaka, fast han har visst hoppat av serien har jag hört...men han dyker nog upp snart ändå.

 
Ingen bild

Malin

30 maj 2013 21:44

Gud vad jag stavar! Men du verkar förstå :) så e dt m småbarn som rycker i en ;)

nannasblogg

31 maj 2013 06:13

Jodå, förstår allt, gör inget om de blir stavfel, kul att du kommenterar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards