Direktlänk till inlägg 29 maj 2013

Sofföverdragstvätt AB...

Av nannasblogg - 29 maj 2013 09:15

...en bra dag (grått å regnigt) för de här projektet som jag tänkt ta tag i ett par månader nu.

 
 
Ingen bild

Susanne

29 maj 2013 13:27

Det är bra att ha något projekt varje dag när man är hemma, litet eller stort, så känner man sig nöjd:-) Jag ska sortera in papper i Lisas nya pärm. Inte så kul men ett måste om man vill ha koll på all info man får. Tänkte även testa att beställa några toppar från Stellaris. Går det att skicka tillbaka om de ej passar?

nannasblogg

29 maj 2013 14:18

Med en sovpaus så tog de nästan hela dagen, tömde precis sista maskinen. De går å skicka tillbaka, spara påsen som kläderna kommer i så kan du skicka retur i den, klistrar på en lapp med adress bara å lägger i pappret med ordern. Beställ på faktura så betalar du inget i förskott för om du skulle vilja skicka tillbaka nått så reglerar dom fakturan åt dig innan du behöver betala.

 
Ingen bild

Susanne

29 maj 2013 15:31

Ok det lät ju smidigt! Jag betalar också hellre med faktura när jag skickar efter saker. Man är som sagt aldrig sysslolös nu för tiden. Fullt upp med att hålla hemmet hyfsat städat. Allt extra som sortera in papper mm blir liksom ett projekt:-)

nannasblogg

29 maj 2013 16:23

De står oxå under Ångerrätt å Returer hur du gör, har även haft mejlkontakt med dom å fick svar jättefort. Jo de är mest å hålla hemmet i något hyfsat skick som även gäller här, man kommer som aldrig för å göra nått extra som storstädning.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards