Direktlänk till inlägg 17 maj 2013

Första poolbadet...

Av nannasblogg - 17 maj 2013 17:22

....behöver jag säga att de var uppskattat?!

 
 
Ingen bild

Malla

18 maj 2013 10:13

Va mysigt! Jag vill oxå ha ett bad, suck men kan inte övertala Mackan tyvärr, får vänta tills David kan prata, honom lär han ju inte säga nej till :-). Har ni sänkt ner ert i trädäcket eller står det ovanpå? Pallar vanliga reglar om det står ovanpå?

nannasblogg

18 maj 2013 12:24

De står ovanpå, hotspring där vi köpte ifrån rekommenderade att inte sänka ner, bara merjobb, allt är lite överdimensionerat här så jag antar att han förstärkt under men är inte säker, den är inte så värst tung. Ni bor ju nära hotspring där, är visst de bästa bland spabad, både när de gäller hållbarhet å elkostnader.

 
Ingen bild

Malla

18 maj 2013 13:22

Inte så värst tung? :-) Är väl typ 300-400 liter vatten i den? + ni som badar...kan du inte kolla m c om han förstärkt nåt?

nannasblogg

18 maj 2013 15:05

Jo den var visst tung, frågade Claes, själv har jag ingen koll som vanligt, vi har en för 4 pers, väger visst 1600 kg sammanlagt med vatten + 4 pers i. Han har satt extra tätt balkar eller plintar (eller vad de heter de som trädäcket står på) just där under badtunnan, beror på hur stabilt snickarna byggde altanen till er?!

 
Ingen bild

Malla

18 maj 2013 15:36

Nä det är nog inte tillräckligt som det är idag tyvärr...

 
Ingen bild

carina

19 maj 2013 13:51

gud så härligt att bada så där....!!! mysig stund liksom.

nannasblogg

19 maj 2013 14:45

Ja, de är väldigt enkelt oxå å bara lyfta av locket å hoppa i, känns lite lyx! Själv måste jag investera i en xl bikini för jag kommer inte i nån som jag har nu.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards