Direktlänk till inlägg 29 april 2013

Scrapbook...

Av nannasblogg - 29 april 2013 11:19

...försöker ge mig på dehär med scrapbooking, för första gången...kan vara kul som variation från vanliga fotoalbum å fotoböcker jag gjort...men, nä de känns inte riktigt som min grej, är nog inte tillräckligt kreativ.

 
 
Ingen bild

pia

29 april 2013 21:36

har alltid varit så avis på alla som ids hålla på, jag tror absolut DU är tillräckligt kreativ till det där. ser riktigt bra ut redan. shit!! bebis nedräkningen är redan under 100, hjälp, snart kommer han

nannasblogg

30 april 2013 04:44

Nä, de blir inte bra, ska försöka få ihop den här men fler blir de inte. Japp, under 100, hjälp säger jag oxå.

 
Ingen bild

Malla

30 april 2013 10:05

Ja, ser ju jättebra ut! har aldrig testat det där men tycker det verkar kul, kanske roligare att göra ihop m Ella när hon blivit lie äldre sen...

nannasblogg

30 april 2013 14:00

Verkligen något för dig, du har säkert öga för scrapbooking, jag gör bara enligt mallar, ingen fantasi alls.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards