Direktlänk till inlägg 29 april 2013

Måndag...

Av nannasblogg - 29 april 2013 08:55

....idag blir de en hemmadag med lite städ, tvätt å packning för imorn åker vi. Alltid lika spännande å se hur flygresan går för nu är de verkligen "myror i brallan" mest hela tiden så drygt en timme känns vääääldigt länge. Fattar inte att så många ändå sätter sig i ett plan till Thailand med en 1,5 åring, snacka om att ha tålamod! Fast mest spännande är de ändå innan vi kommit till ombord, ni kan tänka er synen...en svettig tjock gravid kvinna med en dragväska + skötväska försöker springa ifatt en 1,5 åring som är påväg ut genom alla dörrar som öppnas å stängs (är nämligen favoriten nu, dessa dörrar, morr) å i högtalaren hörs de "go to gate"....hmmm, kanske skulle investera i en sele ändå.

 
 
Ingen bild

malla

29 april 2013 09:13

Ja, sele måste ju va perfekt vid såna tillfällen?! Kommer säkert komma till användning i sommar oxå!

nannasblogg

29 april 2013 11:09

:) nä, jag vet inte, hon kommer bara sätta sig ner å protestera så de slutar med att jag får bära henne.

 
Ingen bild

Mari

29 april 2013 20:34

Vi har en sela, vil du ha den å tästa?

nannasblogg

30 april 2013 04:45

Tack men jag testar nu den här gången å ser hur de går.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards