Direktlänk till inlägg 22 april 2013

Vällingpaus på stan...

Av nannasblogg - 22 april 2013 14:16

...promenerat genom gamla stan, strosat å lunchat med Carina i Gallerian...tänkte åka upp i Kulturhuset å våningen rum för barn men dit fick man inte ta barnvagn, den skulle lämnas på bottenplan å eftersom jag inte hade nått lås me så vågade jag inte de...inte för att jag tror att någon vill ha min gamla vagn men tänk om någon tar den, vad gör man då?! Nä, dags å bege sig hemåt snart, trött i fötterna.

 
 
Ingen bild

pia

23 april 2013 11:16

va roligt!! jag vill oxå dit och strosa, blir aldrig less...Ella gillar stan!!

nannasblogg

23 april 2013 12:09

Ja hon är så sällan där så hon sitter å säger "titta" å "wow" till de mesta å vinkar till alla bussar å tunnelbana.

 
Ingen bild

carina

24 april 2013 08:42

tack för trevlig spontan lunch :-) Alltid lika kul att träffa Ella. Roligast var när hon säger "pappa" när hon får syn på en taxi.

nannasblogg

24 april 2013 11:53

Tack själv! Men gu så fort en timme gick, de var ju inte igår direkt man hade en lunchtid å passa. Nja, är inte riktigt säker på om hon kopplade taxin till pappa :) vi har inte haft bilarna hos oss på ett bra tag (dom är stationerade lite överallt) så hon har varken sett en taxi eller sett pappa i en men lite kul sammanträffande såklart!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards