Direktlänk till inlägg 15 april 2013

Trist start på veckan...

Av nannasblogg - 15 april 2013 10:04

...nämligen regn idag å ingen bil = måste vara hemma...måste fixa regnkläder....hoppas nu dom sista snöhögarna försvinner, såhär ser de ut fortfarande hos oss...de är väldigt många år sen som snön legat kvar så länge här...granntanten som är född på stenåldern sa att hon minns inte ens när de sist låg kvar såhär länge.

 
 
Ingen bild

pia

15 april 2013 14:05

...stenåldern, skrattar ihjäl mig (lätt road idag)
Fy va trist och vara utan bil i regnet....
Har du inte fått några galonisar av oss? kan jag ha slängt dom? men vi hittade galonvantar ihelgen med foder iallafall, ska tvätta dom först så kan jag skicka, så kan ni var ute fast det regnar, barn gillar ju det som du vet, hihihiiii (men inte mammorna)

nannasblogg

15 april 2013 14:24

Nej, inga galonisar...nja, står inte ute i regnet frivilligt behöver regnkläder så jag tar mig till bussen :)

 
Ingen bild

carina

15 april 2013 14:47

enligt min blogg så snöade det ungefär 10 cm 14 april 2011...inte samma sak som att snön ligger kvar men ändå. Nåja man glömmer lätt.

Så klart du måste fixa regnkläder och gå ut och leka i regnet. Ha vattenkrig med Ella och hoppa i vattenpölar. Superkul!! :-)

nannasblogg

15 april 2013 15:24

Granntanten menade att snön å tjälen inte legat kvar så länge, alla vårblommor hon ojade sig för :) ja, snöa brukar de ju göra såhär i april ändå då å då.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards