Direktlänk till inlägg 23 mars 2013

Lördagsstrosar i Forum...

Av nannasblogg - 23 mars 2013 13:28

...lunchat med Mari å Emilia, sen kikat i några affärer....är inte så van å gå i affärer numera, blev nästan trött direkt....så de fick bli en stor latte paus. I å för sig har lillgumsan börjat vakna supertidigt igen, kl 5 i morse så de kanske inte är så konstigt att man har grus i ögonen.
Kändisspaning oxå, Robin uppträdde nyss å ylade låten You....helt tjockt med folk framför scen så ni får tro mig utan bild. Förresten, tror bestämt att de blir en riktig stockholmsbrud av vår tjej, hon har nämligen börjat med att nicka å säga "aaa" när man frågar om hon vill olika saker :) ser för roligt ut, jag som hoppats på en riktig bred tornedalsdialekt...

 
 
Ingen bild

Malin

23 mars 2013 16:17

Måste va ljuset. Lucas vaknar strax innan 6 varje morgon nu. Enda nackdelen med att våren är på gång. Hälsade grattis till killen i magen via claes som va här för ett tag sen, men lika bra å gratta här oxå ;)

nannasblogg

23 mars 2013 16:41

Ja, han sa de! Tack! Verkligen spännande, hoppas bara jag får fortsätta såhär utan några krämpor. Ella har kommit åt något på telefonen å raderade hela min telefonbok för några veckor sen, lyckades få tillbaka numren som fanns på sim kortet men där var inte ditt me, messa mig gärna de å kom förbi nån dag med Lucas!

 
Ingen bild

Mari

23 mars 2013 22:01

Tack för idag!

nannasblogg

24 mars 2013 08:15

Tack själv!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards