Direktlänk till inlägg 1 februari 2013

Dagens lista...

Av nannasblogg - 1 februari 2013 08:45

DAGENS KLÄDER: Tyvärr bara myskläder..det är verkligen katastrof på klädfronten just nu, har god lust å skänka hela garderoben till Stadsmissionen... 

DAGENS FRISYR: Någon form av blandning mellan knut å hästsvans.....
DAGENS SMINK:  Bara Lumene 24 h Time Freeze (ja, de vore ju önskvärt om tiden frös till av krämen)
DAGENS PLANER: Tror de blir en hemmadag...
DAGENS BÄSTA: Att fortfarande kunna vara hemma med E, uppskattar de enormt! 
DAGENS ROLIGASTE: Äntligen är januari månad slut, shit vad lång den har vart.....
DAGENS TRÅKIGASTE: Vika å sortera in en enorm hög med ren tvätt, den största jag lyckats få ihop någonsin......
DAGENS HUMÖR: Stabilt...
DAGENS FUNDERING: Den eviga frågan, vad ska jag laga för mat? Försöker vara en sån där duktig morsa som har stor variation på maträtterna varje dag...moahaaa..
DAGENS SAKNAD: Saknar alltid bilen som jag har allt för sällan numera....är för lat för att ta bussen överallt....
DAGENS LÅT: Allt som spelas på Skärgårdsradion..... 
DAGENS FILM/PROGRAM/SERIE: Blir nog säkert Nicke Nyfiken firar jul i eftermiddag som vanligt sen såklart missar jag helst inte Glamour....annars finns de verkligen inget bra på TV just nu, vem ser t e x på Gladiatorerna? Melodifestivalen börjar i å för sig så då är lördagarna iallafall helt ok....
DAGENS MÅSTEN: Fixa en del saker vid datorn när E sover, går inte å göra något med datorn när hon är vaken....
DAGENS MOTION: Dra några varv med dammsugaren å kanske även skurmoppen....
DAGENS VÄDER: Tror de är ett par minus grader, solen tittar nog fram vad jag kan se....
DAGENS GODIS: Suck, finns aldrig godis här hemma å de är för långt till affären...jo, någon äcklig choklad tryffel låda men de är inte ens värt å äta fast man är godissugen....

 

...(ja, vet...underlaget till listan är hämtad från Carinas blogg, härmapa, men jag gillar ju listor :) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards