Direktlänk till inlägg 3 oktober 2012

Dagarna går...

Av nannasblogg - 3 oktober 2012 19:45

....å vad har vi gjort idag? Jo, tagit en promenix över landgränsen till suomi finland å strosat i affärer...finnarna har ett gigantiskt utbud av barnmatsburkar å dessutom flera kronor billigare per burk :) nå jag har inte bara kollat i barnmatshyllan...har även fixat några presenter, perfekt med Ikea så nära!
Kikade förbi på öppna förskolan, fina lokaler men de var typ halvtomt, som allt annat här, hade visst vart sång på förmiddan men de missade jag, imorn skulle Pettsson komma förbi å bjuda på våfflor så får se om vi tar oss dit.
Tog mig äntligen till badhuset igår, första gången, lite nervöst var de allt men de gick bra å var verkligen uppskattat!!! Tänkte försöka börja gå en gång i veckan å sen när hon blir lite äldre så får de bli babysim eller de kanske heter lek å plask, att lära sig simma tidigt är viktigt, tycker jag iallafall!
Å hjälp, kom på att de är ju både Greys premiär å Dallas ikväll samtidigt, inte bra!

 
 
Ingen bild

Malin"mammagruppen"

3 oktober 2012 20:40

Låter som du har det bra i norr:) du kan nog kolla repris på Dallas, har sett att de går även på söndag kvällar:)!

nannasblogg

3 oktober 2012 20:49

Ja här går de ingen nöd på oss, de blir nog Dallas ändå, är så nyfiken orkar inte vänta till söndag.

 
Camilla

Camilla

4 oktober 2012 19:52

Gratis barnomsorg? Helt otroligt (bra)! Fler kommuner borde ta efter:-)!

http://Www.kinnarinen.bloggagratis.se

nannasblogg

4 oktober 2012 21:01

Ja helt otroligt, finns de på nått annat ställe.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards