Direktlänk till inlägg 25 januari 2012

App skoj,,,

Av nannasblogg - 25 januari 2012 20:53

....kul med alla appar som man kan ladda ner till mobilen...allt är som helt nytt för mig eftersom jag är Iphone nybörjare. Den jag laddat ner senast heter FunBeat o är en av många motionsappar, mäter sträcka etc. sen har den en röst som pratar o säger när en kilometer har gått o hur fort de går...bra för då vet jag när jag slöar till på min barnvagnsrunda, körde idag en riktigt rask promenad på 5 km o som vanligt kändes de..blir som lika förvånad varje gång...hur dålig kondition har jag egentligen. Igår fick jag användning min "väckarklocka med ficklampa" app, skulle promenera från bussen o de var alldeles kolsvart..smått hysterisk hann jag bli för att jag inte såg in i vagnen men de ordnade sig med ficklampan som lyste upp hela vagnen, superbra! 

 
 
Ingen bild

pia

25 januari 2012 22:43

passa på o promma nu, för till helgen ska jag bara myyyyysaaaa m Ella, så det så. jag går ingenstans.

 
Ingen bild

carina

26 januari 2012 07:37

det finns en som heter bara ficklampa (app). Superbra att ha på "skrivbordet". Den har vi haft jättenytta av. En annan bra app är ju SL så klart...så man kan få sina favorit resemål och realtidsinfo. Så slipper man läsa sig fram i papperstidtabeller etc. :-)
Ha en trevlig helg med syrran!

 
Ingen bild

Malin

26 januari 2012 11:58

Sen hänger ja på. Lättare å gå fort när man e fler. Kommer ihåg att kondisen va obefintlig ett tag efter födseln. Får hoppas dt inte kommer så mkt snö nu bara!

 
Ingen bild

Nanna

26 januari 2012 20:58

Carina, laddat ner apparna du skrev om!
Malin, ja promenader sen låter bra, nu är de inte länge kvar, lycka till nu om vi inte ses före. Fick ditt mess, tack va snällt att du tänker på oss:),tar gärna täcket!

 
Ingen bild

Sara

26 januari 2012 21:23

Vänta till Ella blir lite större, då kommer du inte se så mycket av telefonen. Finns mkt bra appar för barn.
Härligt att se att ni mår bättre!
kram

 
Ingen bild

malin

30 januari 2012 19:16

tack! vi hörs av sen när vi kommit hem. Skulle hälsa fron Liss bm, träffade hemme förra veckan. Hon gissar på att denna bebis väger ca 3800g ska bli kul och se om hon har rätt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards